Ce avantaje îți oferim utilizând marca Din inima Sătmarului?


Ea conferă garanţia calităţii şi funcţionalităţii produsului, îl personalizează, dezvoltă un sentiment de încredere şi securitate favorabil din partea clienţilor - prin reducerea riscurilor -, la achiziţionarea sa. Crearea unei mărci de produs necesită un important efort financiar pe termen lung, destinat susţinerii activităţilor de publicitate media, de promovare a vânzărilor şi ambalare.

Marcarea este o componentă foarte importantă a strategiei de produs a firmei, care conferă avantaje, atât producătorului, cât şi consumatorului. Marca oferă garanţia calităţii şi funcţionalităţii produsului, îl personalizează, facilitează recunoaşterea rapidă, dezvoltă un sentiment de încredere şi securitate favorabil din partea clienţilor - prin reducerea riscurilor la achiziţia şi consumul/utilizarea sa.

Pentru consumator, marca:

− economiseşte timp şi efort, întrucât consumatorul ştie la ce să aştepte când cumpără produsul;

− conferă siguranţă şi reduce riscurile achiziţiei: marca este o garanţie a calităţii;

− poate oferi beneficii psihologice - prin asocierea cu o imagine dorită, care poate schimba statutul cumpărătorului

Pentru producător, marca:

− permite practicarea unor preţuri de vânzare mai ridicate datorită valorii pe care consumatorii o acordă siguranţei conferite de marcă (mărcile având o notorietate ridicată sunt mai scumpe);

− facilitează lansarea de noi produse; chiar dacă un produs este nou şi prezintă un grad ridicat de incertitudine, consumatorii se vor simţi mai siguri dacă acesta este legat de o marcă cunoscută;

− poate genera economii în domeniul promovării - dacă marca se aplică mai multor game de produse;

− reprezintă un bun al firmei; drepturile asupra mărcii pot fi valorificate (închiriate sau vândute)